Profilering en zichtbaarheid als ondernemer of op de werkvloer bij Master You

Vandaag bij Master You in gesprek met radiocollega’s Edwin Kleiss en Katja Zwart van Zaanse Zaken over hun ambities met betrekking radio maken en goede gesprekken. Maar ook over het thema en deze week is dat: Profilering en zichtbaarheid.

 

Luister hier de uitzending van 9 maart terug:

 

Als ondernemer maar ook bijvoorbeeld op de werkvloer.

Profileren kan op vele manieren  wij van Master You denken dat het ultieme doel is je uiteindelijk zo authentiek mogelijk te kunnen laten zien. Daarbij professioneel te zijn en met een duidelijk verhaal

Vaak zie ik het één of het ander en daarom is het niet voor niets ook een uitdaging profilering als ondernemer of op de werkvloer hoe pak je dit aan?

  1. Je ware gezicht laten zien
  2. Toneelspelen als een kameleon en toch je prettig hierin voelen
  3. Je kwetsbaarheid en laten zien en hier je kracht van maken
  4. Een duidelijk verhaal hebben die continue aan verandering onderhevig is
  5. Zichtbaarheid kweken op een manier die bij je past.

Welke vorm kies je?

  • Schrijven
  • Beeldend
  • Social media
  • Video
  • Spreken
  • Netwerken

Hier gaan we vandaag over praten, Roeselien Wekker presentatrice van Master You en tevens pitch en personal branding expert geeft tips en neemt ook haar tafelgasten  en pitcher (deze week is dat Martina Schneider) een beetje onder de loep. Leren van elkaar en natuurlijk voor jou als luisteraar, wat wil jij vandaag nog anders doen als het gaat om profilering en zichtbaarheid? Luister je mee? Zo meteen tussen 11-12 uur en maandag in de herhaling ook om 11 uur.

Opmerkingen staan uit.