Omdat het onderdeel ‘Mijn UWV’ op de website van de uitkeringsinstantie nog altijd plat ligt, krijgen klanten hun betalingsspecificaties deze maand per post. De problemen duren nu al bijna een week en het is niet te zeggen wanneer het onderdeel weer bereikbaar is, aldus een woordvoerder.
Klanten kunnen nog wel telefonisch contact opnemen met het UWV, het callcenter is ook ‘s avonds open om mensen te helpen. “We zullen mensen in ieder geval niet korten op hun uitkering als dingen niet zijn doorgegeven. Dat geldt totdat het probleem is opgelost,” aldus de woordvoerder.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.