Rijkswaterstaat gaat samen met de TU Delft, TNO en een drietal aannemers een nieuw speciaal “verjongingsmiddel” ontwikkelen. Dit middel dient voor het asfalt op snelwegen, en moet het tot drie jaar langer mee laten gaan.
Hoe lang het maakproces plaats zal vinden is nog onduidelijk, wel maakten de partijen bekend te gaan testen op een zestal zogenoemde testvakken op snelwegen, van ongeveer 5 kilometer lang. Eerder tests op kleinere stukjes weg verliepen prima, aldus Rijkswaterstaat. Als het spul op zogenoemd ZOAB wordt gespoten, beschermt dat bovendien tegen vorstschade.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.