Volgens het Financieele Dagblad is de KLM het niet eens met de manier waarop Schiphol zich ontwikkelt.
Binnen het Aldersakkoord van 2008 mag Schiphol, binnen strenge milieurandvoorwaarden, groeien tot 510.000 vliegtuigbewegingen in 2020. Hierbij is de hubfunctie van de luchthaven als knooppunt waar nationale, Europese en intercontinentale verbindingen samenkomen erg belangrijk omdat het banen creeërt. Volgens de luchtvaartmaatschappij zou zakelijk verkeer en vrachtvervoer prioriteit moeten krijgen boven vakantieverkeer, maar maakt Schiphol teveel ruimte voor prijsvechters als Vueling.
Volgens het FD vreest KLM dat het moet meebetalen aan miljardeninvesteringen voor een uitbreiding waar vooral concurrenten van profiteren.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.