Vodafone kan kosten niet verklaren

Een Amsterdamse klant van Vodafone kreeg onlangs een rekening van bijna vierhonderd euro op de mat. En Vodafone kan niet vertellen waar die kosten vandaan komen, dat zei de Amsterdamse Vodafone-abonnee zondag in een programma van AmsterdamFM.
De luisteraar, die liever anoniem wil blijven, zegt geen idee te hebben waar de kosten vandaan komen. “Ik heb contact opgenomen  met de Vodafone klantenservice maar die kunnen niet vertellen waar dit buitenissig hoge bedrag op gebaseerd is. Zelf kan ik het ook niet zien; Als ik probeer om mijn rekening online in te zien dan krijg ik een foutmelding.” Na het telefonisch contact met de klantenservice werd het abonnement van de Amsterdammer overigens direct geblokkeerd. Dit bleek later om een misverstand te gaan en de blokkade werd een week later weer opgeheven.

Een bijkomend gegeven is dat de telefoon van de klant sinds het aankopen er van niet naar behoren werkt. “Mijn iPhone valt geregeld uit. Helaas hebben ze mij bij de Vodafone Service centra niet verder kunnen helpen.”
Ondertussen staat de rekening van 392,78 euro nog steeds open. Tot duidelijk is waar het bedrag vandaan komt weigert de Amsterdammer om te betalen. Als reactie daarop heeft Vodafone opnieuw alle telefoondiensten van de gebruiker geblokkeerd.Het is niet de eerste keer dat dit een telefoongebruiker overkomt. Onlangs kreeg de Amsterdamse Said Basir een rekening van 20.000 euro op de mat van Telfort. Die rekening is ondertussen verlaagd naar 860 euro.

Onze programma's

Zelf radio maken?

AmsterdamFM wordt gemaakt door vrijwilligers. Wil je ook radio maken?