Woensdagmiddag wordt in Amsterdam het officiële startschot gegeven voor een bijzonder initiatief: De Slogan Centrale. De Slogan Centrale gaat op een laagdrempelige manier pakkende, passende slogans maken voor ondernemers in met name het midden- en kleinbedrijf. “Een goede slogan, die op een opvallende manier iets zinnigs zegt over een organisatie, is meer dan ooit een waardevolle manier om je te onderscheiden van je concurrenten. Of je nou Nike heet of Slagerij Van der Ven,” zegt initiatiefnemer Rogier Cornelisse.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.