Dat het niet gezond is om uren achter elkaar computergames te spelen wisten we al. Maar dat het ook uitmaakt welk spelletje je speelt is nieuw. Uit het promotieonderzoek van communicatiewetenschapper Frans Folkvord blijkt dat kinderen die als vrolijke Happy Meal-box, kleurige M&M of stoer Red Bull vliegtuig avonturen beleven op internet na het spel meer snoepen. Een slimme marketing methode, want twee derde van de basisschoolkinderen speelt wekelijks zo’n spelletje.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Dolor sit amet, consectetur adipisi cing elit, sed do eius mod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.